Tuesday, February 15, 2011

takOd , KesiaN , dan BerSimpAti

bismillahirohmanirohim . :) 
post kali berkaitan dengan seorang remaje yg menempuh kehidupan beliaO tidak sperti org laen , yg gembira , suka duka bersama family tersyg . aishh , ape aku ckp nihh . . errgghh , juz straight to the tittle je larhh ! ==''
aku takOd , risO sume nye ade sbb kebelakangan ni dye slalu ngadu kt aku yg dye sering lelah , pening , penadd , nk pitam . sebab ? dye ade penyaket , aku still confuse dye ni saket ape . dulu aku xcaye dye ni ade penyaket . ingatkan hanye pure2 , minx belas kasihan , berlakOn ,  kOnOnnye nk masOk rancangan PILIH KASIH rosyam nor tu . but ternyate tidak . lepas tnye kwan2 rapat dye , lpas tnye akak dye , mmg betol , dye memang SAKET . but aku boleh buat ape kan ?
aku bukan Tuhan yg boleh sembuhkan penyaket orang ZUPPP ~ sekelip mate . aku mampu berDOA n terOs berDOA utk kesihatan dia agar cepat sembOh . dan lebih pedihhnye lagi , dye penah cerite kat aku , yg dye penah disisihkan oleh parents dye , aku xtau REASON2 nye . but , ade ke lagi parents2 yg xpedulikan anknye macam ni ? wallahualam lah kann =='' bile dengar ni aku rase sebak n rase nk tOlong bagi tazkirah skit kat parents nye pOn ade , but sapelah aku kan ? nk campOr masalah keluarge org laen . puii3 , punce aku kne sepak terajang je nnti . hoho. gare2 itu jugak dye nak lari dari rumah . but , aku try la advice dye jangan la smpai macam tu . jahat/baek mane pOn mereka , MANI dorang gak yg hasilkan dye kan . alhamdulilah , dye terime nasehat dri Achik Geziro nih ha :p papepOn , kepade DIA ni , aku salute, Tabitt  spring ring ring dekat kau lah . dengan umUr kaU yg macam ni mampu harungi ini sume sOrang2 . juz aku hrap "DIA" teros TABAH , and SABAR dengan ape je malapetake yg dtg lepas ni ye . sedikit nasehat dari ku , jgn lupe telan sume ubat2 tu . sOlat jangan tinggei :p dOa bebanyak minx cepat sembOh  , xya nak cari pasal ngan orang je kejenye ye ! huh , itu je kOt . InsyaAllah , Achik Geziro akan selalu berada disisi mu sbagai ? pembakar semangat dan pendorong nye bai . . hoho.

<mesti kOrang , kO , atau kO pelikkan ? Achik Geziro yg suke caci cela , maki2 , Kutok2 , fuck2 orang ni ade jugak sifat2 camni . kan kan ? aku pOn xtau sjak bile aku jadi baek sgt ni . HAHA . peOple can change rite ? why nOt me . cewwah . :P (80% dri post ni ayat skema , HAHA)
dah la , pOst ini tamat disini , kalO tak nk tlis lagi banyak . disebabkan JARUM jam da menunjukkan pukOl 5am , aku pOn nk berangkatlah ke katil , melelapkan mate walao sebentar , SUBUH igt oiii . haha .
aliyoss ~ asalamualikum w.t.b . >

                                         sampai rabOn aku ediT pOst ni T.T

7 comments:

  1. well. sometimes aku pon jadi baik jugak kalau ade orang mintak nasihat. biar lah org nk kate aku poyo ;P

    haha standard ah, muke gengster tp hati ada taman.

    for 'die'. lek lah, janganlah buat bende tak tentu hala, sebab, perjalanan kau panjang lagi, jgn sbp bende kecik, kau nak sia2kan hidup kau.

    thanks ;)

    ReplyDelete
  2. haha ! yeah , xsangke ade comment positiv ! aku igt bakal dikutok . ahah . tengs bro ;)

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAHAHA ! sumpah lawar(k) kaw pakai SPECTECLESS tu achik ! ;D

    ReplyDelete
  4. haha . grr . jgn la kejam sgt . if nk ketawe xbole lebih 3 harkat ==''
    btw, tengs ;)

    ReplyDelete
  5. Aku baru taww kaw pun rabon rupenyee , HAHA ,
    cute meehh ;D
    ehem , nice belog :)
    and aku tumpang simpati , kan dah matang , so noleh fikir sendiri , right ?

    ReplyDelete
  6. baru je lekat rabOnnye . hari2 GAME je mcam mane xrab0n . AHAHA == tengs oppa . hargai pujian IKLAS itu =P
    yg matang tu sape ? aku ? memang da lame da .
    haha , if kO kat budak dlam pOst ni .
    juz fOrm2 , matang ke ? xtau laa ==''

    ReplyDelete
  7. "DIA" teros TABAH , and SABAR dengan ape je malapetake yg dtg lepas ni ye . sedikit nasehat dari ku , jgn lupe telan sume ubat2 tu . sOlat jangan tinggei :p dOa bebanyak minx cepat sembOh , xya nak cari pasal ngan orang je kejenye ye !"

    tengz bear . :))

    ReplyDelete