Thursday, February 17, 2011

Pelupe !

bismillahirohmanirohim :)
tau ape itu Pelupe ? penah kaw ? or hangpa , or mu jadi pelupO ? c0nfirm penah kan . msti ade pnye . ye d0k ?
but aku laen =='' PELUPE TAHAP GABAN , if b0leh dikateg0rikan , da masOk dlam I.C.U .
thap KRITIKAL da nih ha bai . but aku still bangge jadi orang PELUPE ni . xyah nk ingat bnde2 xpnting dan jugak bnde PENTING . letihkan kepale hOtak gue aje ngingat2 bende nih sume . ye d0k ? ahaha . orite , ape aku nk stOry SIKIT kt sni psal kisah pengalaman aku bersame "Lupe" nih . first of all , kalO ade yg trase dan senasib dengan aku , jgn la trase hati . ini psal MYSELF , nOt tO hUrt YOUR feeling ? err ? feeling ? FUck Fakerz .! =D

camane nk start ma ?.  start dari nih la ->

  • MAKAN : fuhh , aku memang suke makan , SANGAT suke . malah da bole kate anytime ade je bnde yg aku kunyah . HAHA , lupe sebab ape ? kadang2 tu . aku "leka" maen DOTA , xrase kenyang , xrase lapar , but kt dlam otak aku kate aku da makan KOT , padehal ? yg KOT tu makan yg SEMALAM pnye . WAHH ! dasyiat . dan mungkin dari sini korang pon da tau knape aku boleh punyai BADAN yg ramping dan beauty SLIM ni :)
  • SOLAT : hah ? solat ? ye aku tau , SOLAT ni xleh buat main2 , but nk buat macamane ? dah aku camgini , TAWAKAL je la =='' LUPE ttg ape ? aku stOry yg FRESH lagi , baru je SEMALAM , mak aku ckp aku ZOHOR smpai 3 kali . WATEPARK ? sebab ape ? aku LUPE yg aku da SOLAT ke belOm , was2 , sO , sbgai MUSLIM yg BAEK , kalO x pasti better buat balik kan ? walOpOn terase PENAT buat byk2 kali . haishh T.T
  •  DATE : wooo ! achik date ? Haha , date dengan MEMBE la ! chooyy ! . kerOh betol otak kOme ni =='' , lagi sekali sebab DOTA , haha . aku pnye syok BUNUH2 org dlam dOta , TIBE2 teringat plak psal date ni . ape yg aku ingat ? "SEMALAM aku da jumpe da dengan beliao" , sdangkan mase tu dye sedang menunggu aku kt mane2 ceruk tepian . fuhh , kasihan kao . but lebih KASIHAN aku , terOs xnak kawan ngan aku T.T mase tu zman skola lagi , putOs kawan tu standart lah kan . AHAHA . *aku TAK INGAT mase ni DATE nye sebab ape, berie2 sgt smpai nk putos kawan , HANTAM saja la labu . =''=
  • MOVIE , CERITA : apekah ini ? hahhh ! ini berkaitan cerita kt tv tuh ha . aku sanggOp berdebat pnjang lebOr berderet2 dengan family aku smate2 nk pertahankan cerite yg aku nk tgk . UNFORTUNATEly , cerite nye minggu lagi 1 . HARI je yg SAME . xpasal2 aku balek yg makan CERAMAH mak aku . padanlah muke aku T.T
yang laen2 tu LUPE normal la bagi setiap Makhluk sejagat , LupE xbuat keje skola , LupE hari2 sekolah , hari jumaat , ditibainye hari SABTU . dan laen2 jenis LUPE yg normal la . haha . yg aku cite kat atas tu da ketare sgt , SELALU pulak tu =='' sO , kpade yg bersimpati diatas PENYAKET aneh aku ni . dOa2 lah aku lekas2 kembali ke pangkal jalan . ehh , kembali SEHATT ~ =T
dlam erti kate laen , "INGATLAH aku dalam DOAMU" ahaha , copy paste je petikannye :P
-THe EnD-
asalamualaikum ~

No comments:

Post a Comment