Sunday, February 27, 2011

JamBu-Lu

lame xberblogging , entry kali ni pon aku dpat ilham lepas aku kembali BUJANG ni =) 


bismillahirohmanirohim xD


.entry kali nie hambe nk sentuh sikit le pasal lelaki jambu nie.
.majority dari korang nie sume lelaki jambu juge o lelaki metroseksual nie.
.cube tanye budak2 skunk nie ap tue laki jambu , mesti dorg ak ckp

  • laki muke mcam perempuan
  • laki kulit putih
  • laki jiwang
  • laki tue n lelaki nie laa , bnyk jawapan
.nmpak mcm best je pasal lelaki jambu nie haa , ku pkirkan buah je ad jambu , manusie pOn ade yg dikategorikan as jambu =)
. orite , bg aku , lelaki jambu nie bnyk perwatakan laa , aku listkan sikit le
 psal lelaki jambu nie :

  • jage penampilan macam selalu buat rambut , kemas rambut , jage baju n sebagainye la k0n0nnye ==''
  • slalu cuci2 muke n ad juge yang sangg0p bazir duet buad facial treatment *kan elok masok tabong masjid je duet tu
  • kebanyakan lelaki jambu muke macam kanak2 n ta nmpak matang sgt ler 
  • ramai gadis2 idaman kot *iyeke ? aku pon byk ! macik2 50-an tu sume gadis idaman aku tau , lagi EXPERT . !  xD
  • and yg paling sesuai slalu laki jambu nie "player" ! *puihh
  • mmg of coz lelaki jambu nie HOT STUFF le kan dlam kalangan wanita ni "Hot nye tang muke , stUff nye tang mane ? err , pkir le sndiri ~
  • gune ayat2 yg lembut dgn cewek2 . or dlam bhse saintifiknye Jie-wanK . xD

err , tuh je la kot . kepade yg trase tu entry ni bkan utk korang , tapi mmg untuk pengetahuan korang je xD mayb korang xseda yg korang dlam KATEGORI jambu2 ni . aku pulak kategori ape ? wallahualam , WAKAKA CREW .! erghh . dah la kot .
entry tamat dsni . 
sekian ~ wassalamu

No comments:

Post a Comment