Wednesday, February 16, 2011

disebalik tabir :)

watak2 disebalik tabir yg tOlOn menyiapkan belOg ini hingge la sekarang .arigato hozaimas kepade pemBanTu2 yg sukarela sedikit sebanyak membantu aku menyiapkan blOg / menyemmatkan blOg ni SIKIT2 ,
tengs guyz :) ~
antare WATAK2 nye :            www.facebook.com/COPIEmax
                                           paleng byk bepelOh utk blOg aku .
                                                    ahaha . arigato . !


PU3 , bantu hambe mengenang kembali
care2 masok lagu :P
tengs



NINA , tOlOn ta pena iklehh , grr
jOm2 la aku banje jugak kan 
tulang KEPCI . jadilakan ? ~



and xlupe pade tukang tolong PROMOTE
ahaha
NIZAR


ni je lah watak2 nye pOn , SENIOR2 laen sume kedukut ILMU . puii3 ! :)

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. oink oink, letak le gambo semat sikit bang ! lagi satu, aku berkurun kurun bazir mase utk tolong ko , takat tulang kepsi ta payah. bek bagi cekedi tu. btw, sila pomot dan polo blog aku ye ihat ! mekasey

    ReplyDelete
  3. bak le link . AHAHA . aku offer cekedi awal2 tadi ko rejeck bulat2 . tulang je yg tnggal . tawakal je la ye kAK . itu je gambO kt fb kO yg aku rase semmat . yg laen haprak ~ eklehh ni . ahaha .

    ReplyDelete