Friday, February 18, 2011

b0xxeR barU dan RM10 .

pagi2 LEPAS SUBUH tadi aku TERbangun , alang2 dah celik mate ni , aku rendamlah bOxer dlam washine machine , hajatnye nk jadikan jemuran di penyidai lua tuh ha . dan dan la time tu ROSAK pulak bnde alah ni (washing mashine) , so ape lagi , terpakse rajin kan diri lew , bertungkus lumus le aku menyental segale KOTORAN m'gunekan ber0sh dlam bilik ayOr tadi=='' tonyoh punye tonyoh punye tonyoh , aku baru teringat semalam aku ade RM10 , kalian mesti da dpat agak aku simpan kt mane kan ? OMAIGOSH ! dlam boxer tu la ! . Menyesal - 6sixth sense la aku mase tu . time2 camni sekupang pOn susa nk cari, apetah lagi Rm10 =='' 

lepas tu , dlam kesedihan yg melanda , jEmO la jugak BoXeR yg da harum semerbak tu. duet RM10 yg da tebelah due tu aku try le soletipkan . soletip dengan penOh teliti sampai xberkedip mate aku tau ! mengharapkan duet itu kembali SEHAT sperti sedie kale . lagi aku tampal , lagi RENYOK duitnye . last2 =='' aku GIVEUP . yeay !! . saia bangga jadi rakyat yg BERPUTUS ASA ! .

bOxeR tu pulak . baru je beli 3 hari lepas . fuhh , lawa , berbunge2 tahi ayam lagi . haha . jemUr tadi sekitar 10pagi rasenye . then pukul 5 tadi Seri Iskandar Hujan kan ? (tempat aku) . aku pon berdezup la lari kelua nk angkat jemuranku tadi . EH ?  *dlam kepale hotak aku berkate* mane bOxer bunge2 tahi ayam aku ? mak aku da angkut KOT . bile ditanye mak ku , dibilangnya "nggak ada sihh" . maka , dengan ini . terciptalah satu lagi kisah sedih Achik Geziro . BoXer ku diciplak matpit mane tah , duet ku hancur , berdebu =='' kalO nk boxer ckp je la , byk lagi aku simpan yg da TAMPAL2 tuh ha , nk yg baru je ! memelih betul la u olls ni ! tampa kunk tau la ! =='' (tepakse gedikkan diri) T.T nampak gayenye lepas ni pkai selua tanpe ALAS dalaman la kOt , cukOp sekadar alas kecil molek 3 segi itu . erghh ~  

-TamAtlah story Hari BODOH , LAHANAT , BRENGSET aku ni-
actually aku xnak update ape2 pOn dlam belOg harini , but mak saia selalu ckp share pengalaman KELAT dengan org ni dpat halau tension kita , so aku TRY je la ==''

p/S : -update kali ni agak berterabur- 
hrap dimaafkan .
sekian ~ T.T

No comments:

Post a Comment