Thursday, February 17, 2011

Kenape aku buat belOg baru ?

kenape aku buat belOg balek ? ade la 3-4 orang rakan lame bertanye . dOrang ni tau ape da jadi dgn belOg lame aku . aku penah BERTUMBUK gare2 belOg if kalian para PEMBACE2 ni nak tau . sebab ? memburuk2 kan rakan sndiri , bukan aku , tapi adelah makhluk2 durjane nye . but lepas dOrang tlis mcam2/kutok2 psal membe sndiri . aku pOn terjebak la sbb nk kutok balik makhluk durjane ni . tuh yg jadi gadoh tu . ahh , xyah ckp dorang je la . mmg BANYAK lagi bloggers yg laen buruk2 kan mmbe dorang . izzit ? mungkin ANDA (si pembace) salah sorang daripadenye .? =)

huh . kepade yg bertanye ni . aku buat belOg baru ni sebab BOSAN ngadap fesbuk je hari2 . jEmu tau jEmu ?  itu je reason aku -titik noktah- . asal ? takOt aku bertumbuk lagi sebab belOg ? dont wory bebs , achik geziro sekarang da sopan santun . lemah gemalai . aww ~ ahaha . =) . kali ni kalO ade yg nak sepak terajang tombok aku jugak , aku balas JARI HANTU je . . bagi aku 123456789 reason dlu sebab ape nk t0mb0k sepak terajang aku ? da beso beno penombok, kaki kau tu ? haihh =='' DAHH3 , aku da bagi sebab kan ? make tamatlah tittle : kenape aku buat belOg baru =)
to pembace2 skalian . sblOm anda menilai aku sebab pOst ini , bace dlu TULISAN BERGERAK kt atas tu .
sekian ~
wassalamu . aliyoss ~

No comments:

Post a Comment